Beste leden en ouders,
U heeft vorige week per e-mail, sms en/of per post via ClubCollect het betaalverzoek voor de contributie 2018-2019 ontvangen. Heeft u de betaling intussen gedaan of opdracht gegeven? Prima en dank voor de snelle betaling.
Heeft u nog niets gedaan met het betalingsverzoek, doe dat dan nu wel snel! De bedoeling is dat u heeft betaald op 26 september, dus u heeft vandaag nog de tijd om dit in orde te maken. Voorkom extra kosten en doe uw betaling nog vandaag!
Met de link in het bericht dat u heeft gehad, kunt u naar uw persoonlijke betaalpagina gaan. In deze beveiligde omgeving kunt u aangeven op welke manier u wenst te betalen. U kunt namelijk kiezen tussen een betaling ineens of een gespreide betaling.
Gespreide betalingen gaan altijd via automatische incasso, maar bij een betaling ineens heeft u de keuze tussen een betaling via automatische incasso en een betaling via iDEAL. Bij de keuze voor gespreid betalen ontvangt u altijd een aankondiging voordat een bedrag wordt afgeschreven, zodat u altijd op de hoogte bent. Op uw persoonlijke betaalpagina kunt u ook alle facturen inzien en zo nodig vragen stellen over een bepaalde factuur.
Alle openstaande facturen moeten altijd voor de uiterste aangegeven datum worden betaald aan ClubCollect. Als de factuur, ook na een herinnering, niet binnen de gestelde betalingstermijn wordt voldaan, worden er aanmaningskosten in rekening gebracht. Deze extra kosten kunnen oplopen tot € 50,00. Betaalt u dus op tijd, om extra kosten te voorkomen.
Meer lezen over de contributie-informatie?
Op de groene balk bovenaan op de homepage gaat u op het hoofdstuk < DE CLUB > staan met de muisaanwijzer, er verschijnt een rolmenu, waarop u een keuze kunt maken.
Of u kunt onderstaande links aanklikken.
Voor betalingsinformatie: https://www.spartaan20.nl/contributie/
Betaal op tijd, zodat u(w kind) mag blijven spelen!